tisdag 12 april 2011

Lärkontrakt

Blogg – Video blogging  – Flicker

Jag kommer att Blogga om Video blogging.
Med video blogging berättar jag om Flickr
Med bilder berättar jag om blogging.

Kurslitteratur:

Bloggar: Hewitt, Hugh (2006).  Blog - Understanding the Information Reformation That's Changing Your World. Nelson (Thomas) Publishers,U.s.
Videoblogging: Felix. Lionell & Stolarz, Damien (2006). Hands-On Guide to Video Blogging & Podcasting. Emerging Media Standards for Business Communication.
Flickr: Holzner, Steve (2010. Sams Teach Yourself Flickr in 10 minutes. SAMS.

Vetenskaplig artikel:
Reed, Jon (2011), Get up to speed with online marketing, FT Prentice Hall.

I min essä kommer jag att fokusera på hur företag och organisationer kan använda video blogging och andra sociala medier för digital informationsproduktion.

2 kommentarer:

  1. Dina teman i ditt lärkontrakt är OK. Men din litteratur följer inte formen för hur du skriver litteraturlistor enligt Harvardmodellen.
    Det finns en bra Minguide till Harvardsystemet på bibliotekets hemsida.
    Ta del av den så du får det riktigt i kommande arbete

    SvaraRadera
  2. Jag valde att följa bokus sätt att presentera böckerna på eftersom jag länkade dit. Nu har jag ändrat och listan följer Harvardmodellen bortsett från att jag gjort en länk, men det fungerar eller hur?

    SvaraRadera